Jdu ke Kaktusu

Můžu si ke Kaktusu přenést svoje stávající číslo?

Jasně. Od 1. 4. 2020 můžeš přenášet číslo s ověřovacím kódem účastníka, který máš od svého stávajícího operátora, tzv. OKU. Pak si opatříš Kaktus SIMku, aktivuješ ji prvním odchozím hovorem a na www.mujkaktus.cz klikneš na PŘENÉST ČÍSLO. A pak už jen následuj instrukce. Jakmile přenos zadáš, tak ti do jeho dokončení nepůjdou nastavit žádné služby (např. balíčky, předplatné Neřešto nebo třeba roaming), proto ti doporučujeme vše udělat ještě před zadáním přenosu.

Přenos se začne zpracovávat následující pracovní den ode dne zadání objednávky a k dokončení dojde počátkem třetího pracovního dne (např. zadáš přenos v pondělí a ve čtvrtek ráno seš u nás). O jeho průběhu tě budeme informovat přes SMS. Po celou dobu by ti měla fungovat ještě stará SIMka a jakmile bude hotový, stačí SIMky v telefonu prohodit ;)

Není možné přenést číslo na SIMku, kam už v minulosti bylo číslo jednou přeneseno, nebo na eSIM. SIMka musí být origoš s naším číslem, jinak se přenos zamítne.

Kolik stojí vaše SIM karta a kde ji koupím?

Přehled všech našich dostupných SIMek najdeš tady. Můžeš jednoduše porovnat, jaká z nich ti vyhovuje nejvíc a rovnou ji hodit do košíku a objednat.

Zásilku ti doručí obvykle do 2 pracovních dní kurýr společnosti PJ Expedis, který bude chtít při předání vidět průkaz totožnosti, aby věděl, komu zásilku předává. Citlivé údaje neschraňujeme, dopravce si zaznamená jen jméno příjemce nebo kód ze zadní strany občanky.

Pokud si objednáš SIM zdarma na zkoušku, tak ti ji pošleme jako obyčejný dopis. Doručí ti ji společnost MediaPost, přímo do tvé schránky. Důležité je mít schránku označenou příjmením, které bylo uvedeno v doručovací adrese.

SIMku s 1 GB a 100 Kč si taky můžeš koupit na těchto prodejních místech:

  • prodejnách T-Mobile
  • prodejnách Lagardere (Relay, INMEDIO, 1Minute, PaperDot)
  • trafikách GECO
  • trafikách Don Pealo
  • trafikách Trafikon
  • trafikách Valmont
  • trafikách GG Tabák
  • prodejnách DATART
  • prodejnách Planeo
  • prodejnách Globus
  • e-shop Alza
  • čerpacích stanicích EuroOil
  • čerpacích stanicích SILMET
  • čerpacích stanicích TANK ONO
  • čerpacích stanicích ORLEN Benzina

Prodejní místa najdeš i na mapě níže a všechny čerpací stanice ORLEN Benzina tady.

Když si převedu ke Kaktusu číslo od T-Mobile, zůstane mi SIM karta a kredit, když jste jedna společnost?

Kaktus je sice značka společnosti T-Mobile a využívá T-Mobile síť, má ale vlastní služby, vlastní SIMky a technicky a procesně funguje odděleně. Číslo ke Kaktusu jde v tomhle případě převést rychleji než od jiných poskytovatelů. Budeš k tomu potřebovat Kaktusí SIMku.

Kredit se mezi operátory nepřevádí.

Můžu pak od Kaktusu odejít?

Ano, stačí požádat nového operátora. Přenos čísla od nás je zadarmo a trvá 2 pracovní dny. Číslo přeneseš s ověřovacím kódem účastníka, tzv. OKU, který najdeš v samoobsluze. 

Co mám dělat, když ztratím SIM?

V Mých službách v záložce Nastavení klikni na Zablokovat služby. Kvůli tomu, aby sis mohl/a služby později aktivovat, je potřebné zadat heslo pro komunikaci, které se skládá ze čtyř číslic, která nejsou stejná ani nejdou v řadě za sebou. Od té chvíle už nebude možné ze SIMky volat, SMSkovat, datovat ani používat jiné placené služby.

Potom si opatři novou Kaktusí SIMku, aktivuj ji a druhý den od aktivace nám napiš na Facebook. Dokončením výměny se ti na novou SIMku převedou všechny aktivované balíčky nebo předplatné Neřešto z té původní. Pokud na nové máš aktivní nějaký balíček nebo předplatné Neřešto, doporučujeme ho nejdříve vyčerpat, jinak o něj výměnou přijdeš. Kredit se z obou SIMek sečte a samotná výměna tě nebude stát ani kačku. K předplatnému si nezapomeň znovu přidat platební kartu.

Po provedené výměně si zase v Mých službách můžeš služby odblokovat přes tebou zvolené heslo pro komunikaci. Po 35 minutách od odblokování stačí telefon vypnout a zapnout a zase by mělo všechno fungovat ;)

Doba, po kterou máš SIMku blokovanou, nemá žádný vliv na platnost kreditu nebo balíčků.

Co mám dělat, když ztratím PUK2?

Pro získání PUKu2 stačí poslat SMS ve tvaru PUK2 na číslo 7350 (musí být odesláno z Kaktus čísla, ke kterému chceš PUK2 zjistit). Nazpátek ti během chvilky dorazí SMS s tvým PUK2.

jak vyměním sim za esim?

O výměnu SIM na eSIM si zažádáš po přihlášení v samoobsluze, v sekci Nastavení. Vlevo dole najdeš modul Výměna SIM a tlačítko Žádost o výměnu.

Kliknutím na tlačítko se dostaneš k procesu výměny. Nejprve se ověříš svým ICCID (dvanáctimístným výrobním číslem SIMky - najdeš ho na SIM i původní kartičce od ní) nebo jednorázovým SMS kódem.

V následujích krocích vyber postupně:

  • Převedení telefonního čísla na prázdnou eSIM
  • Výměna SIM zdarma
  • Elektronická eSim

Po potvrzení najdeš v Nastavení, v modulu Výměna SIM, QR kód, který si naskenuješ, a tím výměnu dokončíš. Následně bude mít tvoje eSIM nové ICCID, které dohledáš v nastavení telefonu pod obecnými informacemi. Doporučujeme si ICCID zjistit a někam zaznamenat hned po dokončení výměny, aby ses pomocí něj mohl/a autorizovat :) Pokud QR kód nenaskenuješ do 48 hodin, tak se výměna automaticky zruší.

Dokončením výměny SIM se tvoje původní SIMka nenávratně deaktivuje a nebude možné ji znovu aktivovat, přenést na ni tel. číslo nebo provést výměnu. Můžeš ji zkrátka vyhodit :)

Na co myslet při používání SIMky mimo telefon (např. ve fotopastech)?

SIM jde aktivovat jen odchozím přijatým hovorem, a když už budeš mít SIMku v telefonu, není od věci zaregistrovat se do samoobsluhy při prvním přihlášení jednorázovým SMS kódem :) Můžeš pak vzdáleně nastavovat služby, dobíjet kredit, no prostě mít svojí SIMku pod palcem odkudkoliv. 

A kartičku od SIMky nevyhazuj, ICCID, které na ní je, budeš spolu s telefonním číslem potřebovat k autorizaci, kdyby bylo potřeba cokoli v budoucnu řešit.

Moje služby

K čemu slouží a jak se zaregistrovat?

V Mých službách si můžeš kupovat balíčky, měnit a kontrolovat nastavení služeb. K samoobsluze se přihlásíš na webu nebo v aplikaci, která běží na Androidu a iOS.

Registrovat se můžeš po prvním přihlášení pomocí SMS, kdy se ti objeví registrační formulář. Tenhle krok můžeš i přeskočit a přihlašovací údaje si kdykoliv nastavit po přihlášení pomocí SMS v Nastavení účtu.

Přihlašovací údaje do aplikace jsou stejné jako do webové samoobsluhy, a každá SIMka musí mít své vlastní.

Co mám dělat, když zapomenu přihlašovací údaje?

Když 3x za sebou chybně zadáš přihlašovací údaje, tvůj účet se zablokuje. Odblokovat ho můžeš tady. Budeš k tomu potřebovat telefonní číslo a první 4 číslice PUKu2. Potom stačí postupovat podle pokynů a za chvilku máš hotovo :)

Pokud se ti několikrát nepovede odblokování účtu, dojde k jeho bezpečnostnímu uzamknutí, které trvá 24 hodin. Po jejich uplynutí můžeš odblokování provést znovu.

Dobíjení, platnost kreditu

Kde si můžu dobít kredit?

Nejrychlejší to máš přes Moje služby nebo aplikaci, kde zaplatíš platební kartou, vydanou v rámci EU nebo na Ukrajině. Dále pak přes bankomaty, internetové bankovnictví, ve značkových prodejnách T-Mobile a přes platební terminály společnosti Sazka.

Když v bankomatu neuvidíš na výběr Kaktus, zvolíš T–Mobile. Přes web nebo aplikaci je minimální částka dobití 50 Kč, terminály Sazky i bankomaty povolují minimální částku dobití 200 Kč. V internetovém bankovnictví je minimální částka závislá na tvé bance.

Kaktus kredit nelze dobíjet přes dobíjecí kupony T-Mobile.

Jak zjistím aktuální stav kreditu?

Svůj kredit zjistíš v samoobsluze, v aplikaci nebo pomocí kódu *103# (odešleš jako normální hovor). Všechny tři možnosti jsou zdarma i ze zahraničí.

Jaká je platnost kreditu a bonusového kreditu?

SIMka s kreditem je platná rok od posledního dobití jakoukoliv částkou nebo zaplacení tarifu Neřešto. Platnost kreditu najdeš v Mých službách a aplikaci, nebo po odeslání kódu *103# (odešleš jako normální hovor).
Poslání kreditu přes aplikaci není dobití a platnost SIMky neprodlužuje.

Platnost bonusového kreditu je 30 dnů a zkontroluješ ho v aplikaci, samoobsluze nebo po odeslání kódu *103#. Například bonus s platností do 6. 8. skončí krátce po půlnoci z 6. 8. na 7. 8.

S bonusovým kreditem nejdou posílat premiové SMSky, platit M-Platbou ani přeposlat přes appku jinému Kaktusákovi.

Uvítací kredit na SIM zdarma má platnost 2 měsíce, na všech ostatních 12 měsíců. Pokud máš v momentě získání bonusového kreditu na SIMce ještě nějaký uvítací kredit, bonusový kredit přebírá jeho platnost (pokud je delší).

MŮŽU JÍT S KREDITEM DO MÍNUSU?

U hovorů ne. U dat, SMS a MMS je to malinko složitější a může se stát, že se občas trochu do mínusu dostaneš. Neměly by to ale být velké částky.

Jak získám výhodu volání Mezi námi zadara?

Stačí, když si dobiješ minimálně dvě stovky a my ti automaticky na 30 dnů aktivujeme výhodu Mezi námi (neomezené volání mezi Kaktusáky zdarma). Před koncem platnosti si můžeš výhodu prodloužit dalším dobitím. Více informací najdeš v obchodních podmínkách.

Neomezené volání Mezi námi můžeš využívat jen pokud jsi na území ČR a připojený k naší síti. Když pak zavoláš na kaktusí číslo, i do zahraničí, nebude se ti nic účtovat. Jakmile budeš v zahraničí, tak se veškeré hovory budou účtovat podle ceníku.

Potřebuješ daňový doklad za dobití?

Daňový doklad za dobití kreditu od 1. 4. 2017 získáš až za spotřebované služby (volání, SMS, data, Premium SMS, apod.). Při dobíjení samotného kreditu dostaneš pouze potvrzení o zaplacení. O doklad si můžeš každý měsíc zažádat v Mých službách, v záložce Výpisy. Až bude doklad připravený ke stažení, přijde ti informační SMSka. Doklad je připravený ke stažení nejdříve 6. den v měsíci.

Předplacený tarif Neřešto

Jak si Neřešto aktivuji?

Neřešto aktivuješ v aplikaci nebo samoobsluze v sekci Předplatné a zaplatíš kartou. Platba se ti pak bude automaticky strhávat každý měsíc, dokud obnovu nezrušíš. Z kreditu platit nejde.

Kdy se mi Neřešto obnovuje?

Obnova probíhá každý měsíc ve stejný den. Například při aktivaci 15. 11. se poprvé obnoví 16. 12.. Pokud to vychází na den, který v některých měsících chybí (např. 31. 1.), obnova se posune na poslední den měsíce. Přesné datum najdeš v aplikaci nebo sámošce.

Převádí se mi nevyčerpané jednotky?

Ano, nevyčerpané jednotky se ti převedou při každé obnově. Stačí mít na platební kartě dostatečný zůstatek.

Co když spotřebuji data?

Po vyčerpání základních dat se Neřešto za 350 nebo 450 přepne automaticky na neomezené datování rychlostí 2 Mb/s, což stačí na základní služby (e-mail, mapy, online bankovnictví, sociální sítě). Videa nemusí fungovat ve vysoké kvalitě.

Můžu si navýšit data?

Ano, v aplikaci můžeš dokoupit 1 GB za 100 Kč, koupit nové Neřešto nebo přejít na větší tarif. Extra data neposunují datum obnovy a po obnově tarifu se převedou do dalšího období.

Fungují data v zahraničí?

V EU máš určitý objem dat navíc (Neřešto 350 – 15 GB; Neřešto 450 – 19,5 GB), který se ti každý měsíc obnoví. Extra data ho nenavýší a jednotky se nepřevádí. Po vyčerpání ti v EU budeme účtovat 0,038 Kč/MB z kreditu. U Neřešto za 250 čerpáš data jako doma, a můžeš tam využít i extra data :)

Jak se účtuje volání a SMS?

Volání a SMS do všech sítí v ČR se odečítají z jednotek (1 jednotka za minutu/SMS). Volání se účtuje po minutách, takže pokud hovor trval třeba 1:54, odečtou se dvě jednotky. Volání na zahraniční čísla (s jinou předvolbou než +420) se účtují podle ceníku.

Jak zapnu neomezené volání na vybraná čísla?

Každé Neřešto umožňuje nastavit 1–3 telefonní čísla (kromě zkrácených, prémiových nebo barevných linek) pro neomezené volání v Česku i EU. Čísla můžeš nastavit vždy po obnově nebo koupení tarifu v sekci Předplatné. Počet změn závisí na velikosti tvého tarifu. Např. s Neřešto za 450 můžeš provést až 3 změny.

Co když vyčerpám objem na volání a SMS?

Po vyčerpání jednotek platíš za volání 2,50 Kč/min. po vteřinách a za SMS 1,50 Kč. Jejich stav můžeš sledovat v aplikaci, kde si i můžeš dokoupit stejné Neřešto znovu nebo přejít na větší.

Funguje volání Mezi námi s Neřešto?

Ano, za dobití kreditu nad 200 Kč získáš na 30 dní výhodu volání v síti zdarma.

Potřebuji kredit?

Ostatní služby, jako jsou např. MMS, prémiové služby a m-platba, platíš z kreditu.

Co když mám Neřešto za 300 nebo 400?

Tarify za 300 a 400 byly k 30. 10. 2024 zrušeny, takže je už nelze znovu aktivovat. Pokud je máš stále aktivní, můžeš je dál používat nebo přejít na Neřešto za 350 nebo 450, kde kromě víc dat najdeš i neomezené volání na tebou vybraná čísla :) Při přechodu ti převedeme nevyčerpaná data.

Jak přejít na vyšší nebo nižší tarif?

Na vyšší tarif přejdeš kdykoliv a nevyčerpané jednotky se ti převedou. Jen si znovu nastav, na jaká telefonní čísla chceš volat zadáčo. Na nižší tarif přejdeš vypnutím obnovy nebo okamžitou deaktivací.

Co když není dost peněz na kartě?

Týden a 24 hodin před obnovou ti ji SMSkou připomeneme. Pokud není na kartě dost peněz, Neřešto se deaktivuje.

Jak změnit platební kartu?

Platební kartu můžeš změnit v sekci Předplatné. Při nastavení pravidelné platby je třeba poprvé zaplatit 1 Kč, kterou ti pošleme zpátky jako kredit.

Kde najdu doklad o platbě?

Doklad dostaneš e-mailem při každé obnově a je k dispozici také v samoobsluze v sekci Finanční služby.

Jak vypnout Neřešto?

Obnovu mu můžeš vypnout nebo ho okamžitě deaktivovat v aplikaci nebo samoobsluze.

Balíčky

Jak si můžu pořídit balíčky?

Balíček si aktivuješ na webu v samoobsluze nebo v aplikaci. U každého balíčku si můžeš zvolit, zda chceš aktivovat jednorázový nebo obnovovací balíček.

Při aktivaci balíčku si volíš i způsob platby. Balíčky si můžeš kupovat z kreditu a jednorázové zaplatit i platební kartou online. Jednorázové i obnovovací balíčky jdou z kreditu také koupit pomocí SMS v následujícím znění na číslo 7350.

převádí se nevyčerpané jednotky?

U samoobnovujících i jednorázových balíčků můžeš nevyčerpané jednotky převádět a díky tomu o ně nikdy nepřijdeš ;) 
 
Samoobnovující balíčky se ti, pokud máš dost kreditu a obnovu sis nevypnul, každých 30 dní obnoví. Po obnově se ti všechny nevyčerpané jednotky převedou do nového balíčku a převezmou jeho novou 30 denní platnost.
 
Nevyčerpané jednotky u jednorázových balíčků prodloužíš koupením nového jednorázového balíčku stejného typu. Nový balíček, včetně převedených jednotek, ti bude platit 30 dní.

Samoobnovovací balíčky

Jak fungují samoobnovovací balíčky?

Samoobnovovací balíček se za 30 dnů sám koupí, takže nemusíš hlídat, aby ti data nepropadla. Například balíček aktivovaný 11. 8. bude mít platnost do 11. 9., kdy se obnoví krátce po půlnoci z 10. 9. na 11. 9.

Je však potřeba si pohlídat, abys měl dostatek kreditu na další obnovení. O samotném obnovení nebo naopak pokud ti nebudeme moct balíček obnovit, tě budeme informovat SMSkou.

Jak funguje samoobnovovací datový balíček?

Datový samoobnovovací balíček se ti každých 30 dnů aktivuje sám z kreditu. Balíček stejné nebo vyšší hodnoty si můžeš do platného balíčku aktivovat opakovaně, data se ti sečtou a datum obnovy vždy posune o 30 dnů.

Když nemáš na obnovu balíčku dostatek kreditu, obnova se pozastaví, a po dobití kreditu (přeposlání kreditu z jiného Kaktus čísla není dobití) dojde k aktivaci nového balíčku. Pozastavený balíček můžeš deaktivovat v samoobsluze v přehledu aktivních balíčků. Nevyčerpané jednotky v balíčku po pozastavení zmizí a během pozastavení balíčku se ti služby účtují podle základního ceníku z kreditu.

Obnovu datového balíčku vypneš v samoobsluze, aplikaci nebo přes SMS ve tvaru NEOBNOVOVAT DATA na číslo 7350.

Pokud bys potřeboval do balíčku dofouknout data, můžeš si v samoobsluze, aplikaci a na www.mujkaktus.cz/data dokoupit 1 GB za 100 Kč. Extra data můžeš využít až po čerpání balíčku. Další možností je kdykoli si aktivovat znovu stejný balíček nebo balíček větší, který ti třeba bodne ještě víc.

Posune se mi datum obnovy balíčku dokoupením dat?

Extra data (1 GB za 100 Kč) neprodlužují datum obnovy neboli platnost balíčku. Navýší ti jen jeho objem.

Jak funguje samoobnovovací balíček minut a SMS?

Balíček volání a SMS se ti koupí hned, jak v něm volné jednotky vypotřebuješ, to může být i dřív než za 30 dnů, aby ti zůstala výhodnější cena za minutu nebo SMS. Nejdéle za 30 dnů se ale balíček znovu obnoví, aby ti volné jednotky nepropadly.

Pokud máš aktivní samoobnovovací balíček minut nebo SMS a koupíš si nový balíček stejného typu, tak se ti jednotky nepřevedou.

Můžu míchat jednotky z jednorázových a samoobnovovacích balíčků dohromady?

Balíčky míchat neumíme. Pokud máš aktivní jednorázový balíček, není možné k němu dokoupit samoobnovovací. Nejdřív je potřeba jednotky z jednorázového balíčku spotřebovat.

Pokud máš aktivní samoobnovovací, je možné jeho obnovování vypnout, ale zbývající jednotky nejdou sečíst s jednorázovým balíčkem. Až balíčku po vypnutí obnovy vyprší platnost nebo ho spotřebuješ, můžeš si pořídit balíček jednorázový.

Co se stane, když si vypnu samoobnovení balíčku?

Vypnout obnovu si můžeš na webu v Mých službách nebo v aplikaci.

Pokud si obnovu u konkrétního balíčku jednou vypneš, už znovu nepůjde zapnout. To znamená, že když ti po konci platnosti balíčku zůstanou nějaké nespotřebované jednotky, skončí společně s balíčkem.

Jednorázové balíčky

Jaká je platnost jednorázového balíčku a kde platnost zjistím?

Minutový a SMS balíček je na 30 dnů a vyprší vždy o půlnoci. Aktivuješ např. 11. 8. a bude ti platit do 10. 9. 23:59. Datový balíček je taky na 30 dnů, ale na minutu přesně. Aktivuješ např. 11. 8. 12:13 a bude ti platit do 10. 9. 12:13. Platnost balíčků najdeš v aplikaci nebo samoobsluze a můžeš ji prodloužit přikoupením i třeba toho nejlevnějšího balíčku stejného druhu.

Co se stane po vypršení nebo vyčerpání jednorázového balíčku?

Po vypršení 30ti denní platnosti jakéhokoli balíčku nebo vyčerpání balíčku minut nebo SMS, automaticky přecházíš na účtování podle základního ceníku. To je u dat desetník za 100 kB, u volání 2,50 Kč za minutu a 1,50 Kč za SMS.

Zbývající jednotky svého balíčku vidíš online ve své aplikaci nebo samoobsluze, a můžeš si tak včas koupit další balíček, klidně i před vypršením předchozího – jednotky se ti sečtou.

Pokud vyčerpáš balíček dat před vypršením platnosti, tak se můžeš na stránce www.mujkaktus.cz/data rozhodnout, jak chceš v datování pokračovat (stránka je zdarma a přístupná jenom přes zapnutá mobilní data). Můžeš datovat rychle bez balíčku za 1 Kč/MB, pokračovat do konce platnosti balíčku šnečí rychlostí nebo si rovnou koupit nový balíček.

Jestli si balíčky kupuješ pravidelně, můžeš si vybrat samoobnovovací balíček a my pak budeme hlídat obnovení za tebe.

Proč mi nejde koupit jednorázový datový balíček?

Jednorázový datový balíček jde koupit jen na SIMce, která byla aktivována před 30. 7. 2020. U později aktivovaných SIMek je nabídka jednorázových datových balíčků zrušena.

Účtování internetu

Jak rychle mi poběží internet?

Maximální povolená rychlost stahování je nastavena na 500 Mb/s a nahrávání na 100 Mb/s, té ale většinou nedosáhneš. Záleží na tvém zařízení a na lokalitě, kde se pohybuješ. Více najdeš na mapě pokrytí internetem.

Jak si zapnu internet?

Internet je na všech nových Kaktus SIMkách zapnutý. Pokud ti internet ani po restartu telefonu nejde, zkontroluj, jestli máš v telefonu APN nastaveno na "internet.t-mobile.cz" a primární i sekundární DNS na "automaticky". Případně si můžeš zkontrolovat nastavení tady.
Kaktus nepodporuje BIS a BES, takže je možné, že ti internet nepůjde na BlackBerry starším než verze 10.

S nastavením ti rádi pomůžeme i na Facebooku.

Přestal mi jít internet, čím to je?

Nejdřív si zkus vypnout a zapnout telefon, ukonči datové spojení a zkontroluj si, jestli nejsi v mínusu. Problém může být v nastavení.

Pokud se dostaneš do mínusu, datové přenosy se vypnou. To zabrání, aby se ti načítal kredit ještě víc do mínusu. Bez dat máš stále přístup do samoobsluhy a aplikace.

Doporučujeme aplikaci Google Family Link. S ní můžeš mobilní data omezit nebo kompletně zablokovat a mimo jiné i sledovat, co dítě na mobilu dělá, nastavovat časová omezení nebo třeba blokovat nevhodné weby a aplikace. Aplikace ti poběží na operačním systému Android 5.0 nebo iOS 11 a vyšší.

Pro omezení mobilních dat nejdřív vypni mobilní data na zařízení dítěte. Potom otevři aplikaci Google Family Link na svém telefonu, vyber účet dítěte a přejdi do sekce Nastavení, kde mu můžeš správu mobilních dat zakázat.

Účtování hovorů a SMS

Lze využít balíčky minut a SMSek i mimo Kaktus?

Jasně. Balíčky minut a SMSek jsou platné do všech sítí v ČR.

Považuje se hovor z T-Mobile do Kaktusu za volání ve vlastní síti?

Volání z T-Mobile do Kaktusu se jako hovor ve vlastní síti nebere. I zákazník s neomezeným voláním v rámci T-Mobile tak bude muset hovor do Kaktusu platit.

kolik stojí volání na informační linku hygienické služby 1221?

Volání na linku 1221 máš zadáčo.

Co je to Firewall 2.0 a k čemu slouží?

Firewall 2.0 je automaticky aktivní pro všechna čísla v síti a chrání je před podvodnými hovory. Pokud nechceš ochranu využívat, třeba proto, že máš kaktusí číslo propojené s VoIP číslem od jiného operátora, je zapotřebí požádat o vyřazení. U Kaktusu tě nemáme jak ověřit, proto je potřeba se zastavit na jakékoliv prodejně T-Mobile a vzít si s sebou občanku nebo pas. Kolegové z prodejny s tebou žádost sepíšou a se vším ti pomůžou ;)

Aplikace

Kde stáhnu aplikaci?

Na stránce aplikace je QR kód nebo můžeš aplikaci stáhnout přímo na Google Play a App Store.

Můj telefon nepodporuje kaktusí aplikaci. Jak si koupím balíček?

Když na číslo 7350 pošleš SMS v následujícím znění, můžeš zjistit stav balíčků nebo si kupovat jednorázové balíčky.

DATA

Balíček Short kód
80 MB BALICEK DATA J1 A
200 MB BALICEK DATA J2 A

Volání

Balíček Short kód
22 minut BALICEK MINUT J1 A
50 minut BALICEK MINUT J2 A
200 minut BALICEK MINUT J3 A

SMS

Balíček Short kód
40 SMS BALICEK SMS J1 A
100 SMS BALICEK SMS J2 A
400 SMS BALICEK SMS J3 A

Stav svých balíčků zjistíš posláním SMS ve tvaru BALICEK STAV na číslo 7350 ;)
Obnovu můžeš zrušit SMSkou ve tvaru NEOBNOVOVAT DATA na číslo 7350.

Příklad: Balíček 22 minut volání si zapneš odesláním SMS: BALICEK MINUT J1 A na číslo 7350.

Proč se mi Kaktusí aplikace samovolně spouští?

Samovolné spouštění aplikace způsobují malwarové aplikace, které můžeš mít v telefonu. Bývají těžko dohledatelné, většinou nemají ikonku ani název. Zkontroluj seznam aplikací v nastavení, jestli tam takovou nemáš.

Pokud nic nenajdeš, zkus si nainstalovat apku ES File Explorer, a přes ní, v sekci Aplikace, najít jakoukoli podezřelou – můžeš si nastavit filtr, který ti zobrazí všechny .apk soubory v telefonu. Když nebudeš vědět, co nějaká apka dělá, zkus si vygooglit její název. Poslední možností je i resetování telefonu do továrního nastavení.

Roaming

Můžu používat Kaktus v zahraničí?

Jasně, na všech nových SIMkách od Kaktusu je roaming zapnutý. Pokud chceš nastavení měnit, všechno najdeš v Mých službách v záložce Roaming. Roaming doporučujeme nastavit ještě před tím než vycestuješ, aby si nastavení sedlo a neměl jsi v zahraničí potíže s připojením k místní síti.

V některých státech se platí i za příchozí hovor nebo se neúčtuje po vteřinách. Všechny informace píšeme v ceníkuPo celé EU můžeš využívat volání, SMS i data bez příplatku z národních balíčků.

Funguje roaming ve všech zemích?

Roaming funguje ve většině zemí až na tyto výjimky: Botswana, Eritrea, Falklandy, Francouzská jižní a antarktická území, Guinea Bissau, Jižní Súdán, Lesotho, Nová Kaledonie, Severní Korea, Svazijsko, Šalamounovy ostrovy, Východní Timor, Zambie, Západní břeh Jordánu, Západní Sahara.

V těchto státech ti bude fungovat jenom volání a SMS: Americké Panenské ostrovy, Angola, Cookovy ostrovy, Čad, Džibutsko, Etiopie, Fidži, Konžská demokratická republika, Laos, Lesotho, Malawi, Namibie, Niger, Nová Kaledonie, Palau, Rovníková Guinea, Sint Maarten, Somálsko, Středoafrická republika, Surinam, Tádžikistán, Togo, Tonga, Turkmenistán, Vanuatu, Venezuela, Zimbabwe.

Přehled partnerů

Kolik stojí data v roamingu?

Od 11. 6. 2017 můžeš využít v EU jakýkoliv balíček volání, SMS či dat. Stačí si klasicky zakoupit libovolný balíček, a ten pak svobodně využívat jak doma tak i v EU. V Neřešto máš na čerpání v EU 13,5 GB nebo 18 GB podle velikost tarifu a po jejich vyčerpání můžeš pokračovat za cenu 0,048 Kč/MB z kreditu.

Mimo EU si můžeš aktivovat sedmidenní balíček Internety na vejlety, který obsahuje 1 GB a cena se liší podle navštívené země. Balíček pro svoji dovolenkovou destinaci si můžeš vybrat na www.mujkaktus.cz/zahranici nebo v aplikaci.

Kolik stojí volání na zahraniční čísla?

Ceny za volání i SMS na zahraniční čísla najdeš v ceníku v části Volání z ČR do zahraničí. Zahraniční telefonní čísla poznáš podle předvolby jiné než je +420.

Víc o roamingu

Jak si zapnu placení mobilem?

Prémiové SMS a Audiotex

Na všech nových SIMkách jsou Prémiové SMS a Audiotexové služby zapnuté a můžeš tak platit za služby u našich partnerů.

Kaktus platby pouze zprostředkovává. Daňové doklady k nákupu i případné reklamace jsou potřeba vyřídit přímo s obchodníkem. Cenu za určitou službu nebo jak si jí odhlásit najdeš na stránce www.platmobilem.cz.

M-Platba

M-Platba slouží k placení u internetových obchodníků. Aktuálně podporujeme partnery Google Play, obchodníky přijímající PayPal (tj. nejedná se o dobíjení peněženky PayPal), SAMSUNG obchod, Facebook a BlackBerry App World.

M-platba je po aktivaci SIMky nebo přenosu čísla automaticky aktivní a není potřeba jí zapínat. Deaktivaci nebo aktivaci můžeš provést v Mých službách v záložce "M-Platba".

Víc o M-Platbě

Jak vás můžu kontaktovat?

Kaktus můžeš kontaktovat přes stránky www.mujkaktus.cz v chatovacím okně (vpravo nazvané „Potřebuješ píchnout") nebo na Facebooku. Zastihneš nás vždy ve všední dny od 10:00 do 22:00 hodin.

Pokud bys potřeboval s něčím poradit nebo ti něco nefungovalo a chtěl bys to reklamovat, vždy prosím důkladně popiš svůj dotaz a nezapomeň poslat telefonní číslo a ICCID SIMky, které se problém týká.

Nevíš si s něčím rady? Tady najdeš pár tipů do začátku s Kaktusem ;)

 

Kdyby bylo nejhůř

O případných sporech mezi tebou a Kaktusem rozhoduje klasicky soud, v některých případech to může být i Český telekomunikační úřad. Pokud jsi spotřebitel, pak můžeš navíc podle zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele řešit spory ohledně smlouvy i mimosoudně. Konkrétně by se to řešilo takto:

1) Pokud by šlo o spor kvůli službám elektronických komunikací (tedy spory týkající se standardního volání, SMS zpráv atp.), řeší to Český telekomunikační úřad (www.ctu.cz).
2) Případné spory kvůli finančním službám má na starosti Finanční arbitr (www.finarbitr.cz).
3) Všechny ostatní spory pak řeší Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).