Achjo, budeme mít výpadek :( mezi 6. a 8. říjnem 2017 nepoběží dobíjení kreditu a změny nastavení služeb. Takže klidně volej, piš, datuj, jak potřebuješ (pokud budeš potřebovat dobít, tak přes Sazku nebo bankomat ti to pofrčí).
 
Na ostatní nastavení si však budeš muset počkat. Konkrétně se to týká Mých služeb, mobilní aplikace, zjištění stavu nebo nákupu balíčku přes SMS, objednávek v eShopu, aktivací nebo přenosu čísla. Nejlepší pro tebe bude, když si balíčky a služby stihneš nastavit do pátku do 21 hodin ;)
 
Moc se omlouváme za tohle omezení…
 

Prosím aktivuj si s předstihem služby,
které budeš chtít o víkendu využívat.

Co půjde normálně?

  • volání a SMS i data
  • dobíjení kreditu
     

Co půjde až v neděli 8. 10. dopoledne :(

  • administrace služeb, zapnutí nebo zrušení služeb a balíčků včetně roamingu
  • zjištění stavu ani koupení balíčků přes SMS
  • přihlášení do Mých služeb přes web a Kaktusovo aplikaci
  • objednávky na našem eShopu
  • aktivace nové SIMky
  • zadání nového požadavku na přenesení čísla ke Kaktusu (probíhajících přenosů se výpadek nedotkne)